szombat

i'm(almost)back.

Ég a szemem. Na nem attól,hogy valamilyen természetfeletti radioaktív képesség kezd aktiválódni a testemben..csak a sampon gyengéden belefolyt a szemembe,mer hülyegyerek nem tud hajatmostni -.- Mindegy. Lassan emúlik. Végre voltam ma kint a levegőn. 2 barátommal elmentünk sétálni egy bő félórácskára. Tök jó érzés volt felhúzni a cipőm,pulóvert venni..kimenni a lépcsőházba. Az meg elmondhatalan,amikor kiléptem az utcára és körbevett ez a langyos nyáreste illat. Komolyan mondom édes virágillatot éreztem a levegőben,amit őszintén szólva meglepett,de nagyon jól esett. Lehet kicsit sikerült bevilágítanom az utcát és az embereket,ismét nem a radioaktív képességeim aktiválódtak..csak az érzések,ahogy felszabadultak bennem(talán ez volt eddig a legszentimentálisabb mondat,amit leírtam a blogba:D). Ilyenkor értékeli igazán az ember a dolgokat,ha huzamosabb ideig meg van fosztva tőlük. Szóval fütyürészve elindultam a találkozási pontra,közben ment le a Nap és világoskék volt az ég alja,a fák pedig sötét partot húztak a lenyugvó Nap előtt és eme két kontraszt találkozása ismét egy kisebb orgazmust váltott ki,csak most a szememben. Édeskés nyárillat, langyos idő, színek..ha valaminek örülhet az ember az életben,akkor bizony ezek a pillanatok is erősen közéjük tartoznak. Izgalmamban lőttem is pár fotót a lassan széthulló telefonommal,nem soká beteszem nektek őket,bár közel sem olyna élvezhető a látvány,mint ami én elém tárult. Aztán találkoztam egyik barátommal,utána a másikkal. Mindkettőjük figyelmét felhívtam,hogy csak saját felelősségre rázhatnak kezet velem. Aztán a kézfogás után elindultunk egy random célt kitűzve. Nem sok embert láttunk az utcákon,de végigbeszélgettük az utat. Tettünk egy kisebb kört a lakótelep körül. Jó volt végre használni a lábamat és nagyobb távot megtenni a szobám és a wc közötti távnál. Zuhanyzás közben bevillant,hogy mit fogok írni az előadásomba. Mindig ez van. Sose tudom hol kezdjem,aztán egy tökre nem arra utaló helyzetben "látomásom" lesz és elkezdek erősen gondolkozni magamban és szépen felépítem az egész előadást. Persze ez csak az alapszerkezet.Bőven ki fogom tölteni rizsálással és egyéb haszontalan időhúzó eszközökkel.
És megint fél2 van. Már meg se próbálok lefeküdni hamarabb. Tudom milyen vagyok,ha lefeküdnék se tudnék elaludni.Előbb kéne felkelni és akkor talán álmosabb lennék,csak az a baj,hogy kelhetek bármilyen korán..nem fogok tőle korábban lefeküdni. Túl sok inger van a neten,amik nélkül lássuk be..kényelmesen meglennék,dehát ez van. Jelenleg nincs izgalmasabb dolog az életemben. Talán ha itt lesz a nyár,akkor több közös program lesz a barátaimmal,több extra este/éjszaka és különlegesebb időtöltések. Azon gondolkoztam,hogy nincs kedvem visszamenni Szegedre..mindig megszokom az adott helyzetet és nehezen rázódok bele ismét a szokásos életmódba. Ez is ismét a változás. Még ilyen kis változásokat sem tudok elviselni. Pedig hiányzik az edzés,a csoporttársaim. Bár az edzéstől félek..nem tudom milyen jó a kondim most és mennyire bírja a szervezetem.Lehet a heti 3 alkalmat lassan adagolom vissza. Inkább jógázni fogok,mint fightolni. Az visszaadja az állóképességem,amiből a hetekben sokat veszítettem.

Na itt vannak a képek(az első képen az nem kátyú,az utolsón meg nem meteor..csak be van lyukadva a mobilom lencséje-.-):




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése