szerda

rain,here comes the rain.

Esik az eső,meg nem is..de aztán megint. Végülis jó dolog ez,felfrissíti a levegőt. "Reggel",amikor felébredtem kinéztem az ablakon és tök jó hangulata volt az időnek. Nem sütött a nap,még nem esett az eső,fújt a szél."Lájkoltam". Mostmár esik,de sebaj. Egy olyan jó tökös viharnak örülnék már.Amikor villámok harcolnak egymással és a szél leborítja az embereket a lábukról és az esőfüggönytől semmit se látni. Szóval egy ilyet kérnék,köszönöm. Nincs is jobb annál,mint amikor egy hatalmas zuhé elkapja az embert és bőrig ázik. Szerencsére nem egyszer volt már ilyenben részem. Egyszer tesómmal,amikor ilyen fent említett vihar volt,akkor kimentünk a házunk elé és eláztunk. Vagy ezt csak álmodtam? Annyira régen volt,hogy nem tudom eldönteni,hogy csak akartuk..csak álmodtam..esetleg meg is történt. Ez a baj az emlékekkel,elhalványodnak. Persze nem emlékezhetünk mindenre ugyanolyan tisztán :)
Nyomaszt egy dolog: Tanulnom kéne. Festenem kéne. Egy referálásra kéne felkészünli.
A tanulást és a felkészülést nem is lenne nehéz elkezdeni,de a festést..eh. Pedig azt csinálnám a három közül a legszívesebben. Viszont azt a legnehezebb elkezdeni,mivel a szobámba kb sehova se tudom tenni a felszerelésem és hatalmas méretben kell festenem. Nincs is elég festékem itthon <-- de kifogás még akad ;) A tervem a következő: Felírom,hogy milyen festékekre van szükségem és megkérem anyát,hogy vegye meg őket és mondjuk holnap elkezdek tömeggyártani. Művtöriből meg mondjuk elolvasok ma 3-4 tételt az egyik könyvből(mondjuk az izmusokat>dadaizmus,kubizmus,futurizmus,expresszionizmus,fauvizmus stb.)
Reklámmédiumok órámra a referátum húzósabb. Ennél a tanárnál(pedig ő a legjobb arc) kb sose tudom elkezdeni a dolgaimat..sose tudom pontosan mi a feladat,sose vagyok biztos abban, hogy jót csinálok-e. Az más kérdés,hogy aztán 5öst kapok ;D Mindenkinek választania kellett valami témát és arról előadást tartani. Én ott a helyszínen hirtelen imporvizáltam és a következőt találtam ki: A reklám és a zene kapcsolata. *megveregeti a vállát* Úgy éreztem,hogy ebbe jó sok mindent bele lehet magyarázni. :D Letöltöm majd a kedvenc reklámomat,elemezem kicsit a zenéjével együtt. Aztán még pár reklámról beszélek,estleg mutatok pár olyan zeneszámot,amik szerintem jók lennének bizonyos reklámok alá stbstb. 10 percig kell stand upolni. Az a baj,hogy nekem most csütörtökön kellene előadást tartanom,de értelemszerűen nem tudok megjelenni. Ezért valamelyik csoporttársammal időpontot kellene cserélnem a jövőhétre,de egyikőjük se reagál az üzenetemre..(tisztelet a kivételnek,aki korrekten visszaírt,h nem tud sajnos segíteni.)
Mindegy. Azért megcsinálom,max megbukok,de jövőre már meglesz és nem kell újra megcsinálnom,nem? Úgyis csúszok min. 1 évet. Szóval..ennyi.

Megmutatom a jelenlegi kedvenc reklámomat,amiről valószínűleg beszélni is fogok:
(ha valakit érdekel a zene,ami alatta szól(<3): The Cinematic Orchestra - To Build a Home.)

3 megjegyzés:

  1. Itt szegeden is esett...én tökre imádtam :D mindenki ott vinnyogot, h jaaaj esik...én meg élveztem és hagytam, h bőrig ázzak...komolyan jobban imádom az esőt, mint a napsütést...:)
    Most erről eszembe jutott egy régi történet...állunk a villamosmegállóban, ömlik az eső, de úgy, hogy ilyet még életemben nem láttam...bőrig áztunk...alap:D felszállunk villamosra...Csabi: hát egy kicsit...csepereg...:D:D Egy bácsi meg magánkívül lett, h h lehet ilyet mondani, h csepereg XD

    VálaszTörlés
  2. :DDD
    Tééényleg..az vicces volt. Hogy nevetett a bácsi,aranyos volt :D

    VálaszTörlés
  3. ez a reklám...hát libabőr.. az első ien nekem a sony bravia-s heartbeats volt...azóta megszaporodtak az effélék..nem bánom :)

    VálaszTörlés