szerda

dream on

Álmodtatok már úgy,hogy teljesen elhittétek,amit álmodtatok? Mintha nem is álom lenne. Ennek is két típusa van: az egyik amikor rosszat álmodsz és örülsz,hogy csak egy álom volt; a másik amikor felkelsz..kinyitod a szemed és.."neee". Körülbelül ez utóbbit éreztem reggel. Pocsék érzés volt. Annyira azt hittem,hogy valós és annyira intenzív volt az egész,mint egy boldog pillanat a hétköznapjainkban. Reggel eléggé rossz kedvem volt emiatt,de aztán elmúlt..ahogy az álmokat is elfelejtük,ezt az érzést is elfelejtettem. Természetesen bennem van még az érzés,meg az álom körvonala. Érdekesen reagál a tudatalattim mostanában(mert elvileg ugye azt álmodjuk,amit a tudatalattink "diktál"). Már 3x is volt olyan a héten,hogy valakivel beszéltem valamiről vagy valakiről és arról is álmodtam,pedig nem szokott ilyen előfordulni. Sőt olyan is volt,hogy valakire csak úgy gondoltam valami miatt és vele álmodtam utána. Furcsa ez. Nagyon érdekesek az álmaink. Iszonyat dolgokra képes az emberi agy,legalábbis lenne képes,ha nagyobb %-ban használnánk,de ha alszunk szerintem felszabadítunk pár %-ot. Az asszociációs készségünk a magasbaugrik,a fantáziánk és a képzeletünk is. Tanúsítja ezt az utóbbi álmom,amiben olyanról álmodtam,akit csak képen láttam még,de álmomban mozgott,élt,nevetett és egészen konkrétan a barátnőm volt..és jó álom volt.Nagyon idilli,ilyen igazi mézesmadzag elhúzó téma. Nah,de mindegy. Az álmok álmok maradnak.
Más: Hatalmas vihar volt ma városunkban. Bár,amilyen gyorsan jött olyan gyorsan tovább is állt. Viszont ilyet én még nem láttam,hogy egyfolytában villámlott. Nem az,hogy villámlik és akkor lehet számolni a dörgésig,hogy milyen messze a villám.Hanem dirr--durr--csitt-csatt. Úgy nézett ki az ég,mintha valami világháborús filmet néznék és a légiütegek lövik a repülőket. Nagyon menőn nézett ki. Na láttam én már érdekes időjárást,amikor karácsony másnapján vagy harmadnapján villámlott és dörgött az ég. Ugye ugye? 21 évem alatt egyszer se láttam/hallottam ilyet. Eléggé armageddon és világvége szaga volt a dolognak. Bizar egy érzés volt. A vihar után azért csak elmentem futni,mert fontos a rendszeresség,nem akartam kihagyni és mivel anya nem engedett el a viharban :D Így vártam,de szerencsém volt. Elindultam a szokásos utamon és,amikor a kedvenc részemre értem láttam,hogy a lakótelep melletti öntözött rét fölött jár a vihar és..hát olyan villámot láttam,hogy az egész perifériás látásomat kitöltötte. Vízszintesen cikázott át baloldalról jobboldalra a szerteágazó villám beragyogva az eget és 1 pillanatig nappalt kölcsönözve az éjszakának. Nem tagadom futás közben egy kicsit megtorpantam úgy meglepődtem. Elég durván nézett ki. Aztán futottam tovább. A futás végén mostanában hozzácsatoltam ugrálókötelezést is,mivel az is hatalmasat dob az állóképességen. Szóval kis szélben,kapucnival a fejemen,zenével a fülemben Rocky-t megszégyenítő módon csináltam egy olyan 300(hau hau hau) ugrálókötelezést,aztán még fent is folytattam pár gyakorlattal. Jó volt kiereszteni a gőzt. Egésznap tanultam,meg tegnap is..és holnap is(azaz ma)tanulni fogok..Hétfőn művtöri vizsga..eléggé félek. Van még időm az igaz,de hát baromi bonyolult és sok helyen átláthatatlan ez az egész. Érdekes meg minden,dehát..akkor is. Szóval a napom tanulásból,edzésből egy kis xboxozásból és family guy-ból áll. Holnap viszont valszeg fogok már gitározni és zongorázni is kicsit. Eléggé elhanyagoltam őket az utóbbi időben..
Family Guy-ra visszatérve...tökéletesen megfelel ez a pihent sorozat az én zsibbadt agyamnak. Nagyon imádom,ez a 8.évad,de az én szememben nem kopik el. Főleg Peter-ön tudok mindig röhögni. Már ahogy ott áll az a szerencsétlen,már az vicces :D Ha nem lenne fél3 és nem ragadna le a szemem,akkor néznék is még egy részt. E helyett hallgassátok meg a nap számát. Annyira jó ez a szám. Meg az együttes is,habár nem minden számukat szeretem,de nagyon sokat igen és azok aztán tényleg a legjava. Ez a szám pedig egy hangulat bomba. Leginkább autózáshoz,vonatozáshoz..lenyugvó naphoz tudom ajnálani,esetleg ablakon kibambuláshoz...Mindenképpen valaminek a levezetésére..egy nap levezetésére.Dehát úgyis mindenki megtalálja saját magának azt a hangulatot,amihez illik.
Jó éjt.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése