csütörtök

egy kis változatosság.

Meddig akar még szar idő lenni? Kezdem unni a szürke eget és a hideget. Bár én annyira nem fázok,de azért lehetne melegebb is. Szóval kedden felmentünk Pestre a barátaimhoz bulizni. Már régóta csábítgatnak minket és most nagyjából ráértünk. Úgyhogy miért ne? Múltkor is jó volt Debrecenben. Szeretek más városokban bulizni,elég sok minden történhet. Na hát most is volt élmény bőven. De induljunk az elejétől.
Felszálltam a buszra,egy megállóval később egyik barátom is és indultunk az állomás felé. Felszálltunk a vonatra és 10-15 perc múlva indult is a járat. Beszélgettünk,röhögtünk az úton és pesthez közeledvén egyre tisztább lett az idő,néhol felszakadoztak a felhők így egy friss hangulatot kölcsönözve az időjárásnak. Az Keletibe kijöttek elénk a többiek és kezdődött a bliccelés. :D Én nem szeretek bliccelni..vagyis általában,amikor megfordul a fejemben,akkor van ellenőr,de ha pesten vagyok akkor a többiekel mindig bliccelünk. Az egyikőnknek ugyanis ellenőr szenzora van,nekem meg rendőr,de ebbe most nem megyek bele:D Átbuszoztunk a városon. Nagyon szép hely ez a Budapest. Mindig félve megyek fel,mert megszoktam ezt a nyugodt kisebb városi levegőt,hangulatot..nincs akkor mozgás és kaland,de ha az ember egy kis időt eltelt pesten és felveszi a ritmusát,akkor semmi gond nincsen. Én a buszon az albérletük felé már fel is vettem a ritmust,megszokta a szemem a tömérdek embert,kocsit,házakat,utcákat amelyeknek soha nincs végük. A hídon meg külön élvezet átmenni,amikor a szemünk elé tárul a Duna..a többi híd,a rakparti forgalom. Budán leszálltunk a buszról és indultunk fel a Gellért-hegyre. Eléggé meredek utcákon sétáltunk felfelé..még úgyis kicsit lefárasztotta a lábam,hogy esténként ugye futni szoktam. A albréletben welcome drink(vodka) és Bloody Mary fogadott bennünket. Aztán körülbelül 15-20percet készülődtünk és bele is vetettük magunk a pesti életbe.Kezdődött a városnéz(kocsmatúra).Első megálló az ELTE-BTK épülete alatt található Könyvtár Klub volt. Nagyon pofás kis hely. Tetszett. Még jobb lett volna,ha jó idő van és fent is ki lehetett volna ülni,de nekem ígyis tökéletesen megfelelt. Volt egy 300 ft-os akció,ami igaz pálinkára,gold tequilára és sörre. Nagy izgalmunkban vettünk is sört, mindenki ivott 2 tequilát és így az albérletben megittakhoz ez már adott egy vicces alaphangulatot. Elidőztünk kicsit ezen a helyen,aztán indultunk a Morrison's nevű helyre. Úgy gondoltuk,hogy menjünk metróval, mer' az úgy menőbb. A pestieknél voltak lejárt bérletek,becsúsztattuk a pénztárcáinkba és a legtermészetesbb módon,kissé spicces állapotban mutogattuk a mozgólépcsőnél állomásozó ellenőröknek. Gond nélkül lent voltunk :D Beszálltunk a metróba és mentünk pár megállót. Mikor kijöttünk a föld alól elindult a klub felé. A pesten tanuló pajtások sem vágták hol van,ugyanis ők sem voltak még ott..de csak megtaláltuk. Ingyenesen be tudtunk menni(asszem 12ig volt ingyenes,utána csak az ELTE-seknek a többieknek 500ft..ami rohadt kevés,majd meglátjátok). Igazából nem tudom,hogy írjam le azt,amit láttunk. Nem túlzok,ha azt mondom,hogy a Morrison's BP egyik legmenőbb és leglélekzetelállítóbb helye(igaz a tizedét se láttam a pest éjszakai életnek,de ezt ki merem jelenteni). Aki nem volt még: Úgy kell elképzelni az egészet,mint egy pesti bérházat,de az EGÉSZ egy disco,kocsma,klub. Iszonyat feeling. Van földalatti rész,van emelet is. A földalatti részben 3 táncterem(karaoke,mai zenék,meg retro terem). Egy kicsit a Minotaurusz labirintusában éreztem magam eleinte,folyosók mindenfelé.Egyedüli hátránya,hogy nincs térerő,de meg lehet lenni nélküle úgy gondolom.



Ez a kép eléggé hangulatbomba,kb így kell elképzelni az egész helyet. Jah! és volt 1vs1-es csocsóasztal. Egyből rávetettük magunkat. 3 bábu 3 bábu ellen. Baromi vicces volt. Aztán siettünk koktélt kérni,mert 9ig minden koktél 500 ft volt.(ami alapjáraton 2000ft..) Sajnos nem tudtunk annyit kérni,amennyit terveztünk,mert lejárt az idő és szigorúan nézték,de azért volt nálunk rendesen "üccsi". Egy koktélban amúgy 3 feles található. Szóval volt mennyiség. Megittuk,aztán lementünk táncolni. Sétálgattunk össze-vissza.Néha külön-külön. Néha 2 fős csapatokban,szóval elvoltunk. 2en elmentek egy Rókalyuk(asszem) nevezetű kis kocsmában. Ott találkoztak még egy fővel,aki csatlakozott hozzánk. Mi még maradtunk páran a Morrison'sban. Mikor indultunk volna..nem adták ki a kabátom a ruhatárban. Ott stand-upoltam félórát,de nem adták ki..közben meglett a pulóverem,aztán a kabátom is a találtárgyaknál. Én ugyanis azt hittem,hogy a kedves barátaim az én kabátomat is leadták,de nem. Végülis nem az ő hibájuk,hiszen a kabát le volt esve. Na mindegy,10 év öregedés után mi is elindultunk a Rókalyukba,ahol 10 korsó maciszörp(sör-szörp) várakozott ránk,a többiek társaságában. Inni kellett,mert záróra volt. Úgy döntöttek a többiek(nekem ez a rész sötét),hogy elnézünk a Corvin-tetőre,de mikor odaértünk inkább úgy döntöttek,hogy menjünk vissza a Morrison'sba. Ígyhát pont jött egy villamos,amit úgy értünk át,hogy szembe átrohatnunk a forgalommal,át a kereszteződésen és bevetődtünk az ajtónk.Vicces volt. Szóval a Morrison'sban ismét. Csak az a baj,hogy belépős volt és ugye többen nem voltunk ELTE-sek. Egyik barátom kiküldte a diákját nekem,hogy menjek be azzal. Kisebb szájhúzás után a részeg fejem úgy döntött,hogy megpróbálom és meglepődésrem,olyan könnyen bejutottam,mint kés a vajon. Újabb sikeres bliccelés. Mikor mindenki bent volt ittunk még valamit aztán lefelé a tánctérre(most normálisan leadtam a kabátomat..) Táncoltunk 2 órát kb. Beszélgettem egy aranyos csajjal.Szimpi volt. Bár nem érzem kölcsönösnek a gesztust,dehát ez van:D Mindenki jól elvolt. Külön vagy együtt.Aztán összeszedtünk egymást és elindultunk haza. Szerencsére pont elértünk egy számunkra kedvező buszt,hiszen anélkül gyalogolhattunk volna egy jó nagyot az éjszakában. Utána még felmásztunk a hegyre,de az már meg se kottyant.Dumáltunk egy kicsit aztán - mint akiket kupánvágtak - fél5kor nyugovóra tértünk. Másnap fél12ig aludtunk,majd indultunk vissza az állomásra. Innentől kezdve pedig ugyanaz a történet,mint az odavezetőúton.
Nagyon jól éreztem magam és hiányzik is. Ha nem lenne ilyen drága a vonatjegy sűrűbben felmennék,na de tuti megyünk még valamikor.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése