vasárnap

the weekend,

Részeg vagyok. Nehéz írni.Valszeg mire le sikerül írni ezeket addigra semmit nem jelent. Jó, nem sok értelme van a mondataimnak. Pont ez a lényeg. Csak hiányzik. Hiányzik ő. Hiányzik a mindennapomból. Hiányzik a gondolataimból. Hiányzik..mindenhonnan. Hiányzik hogy megcsókoljon,hiányzik hogy megöleljen,hiányzik,hogy becézgessen...mindene hiányzik..hiányzik az élete. Hiányzik a lelkemből..hiányzik,mert kiegészített. Vajon valaki képes még erre? Tudom..mindenki azt mondja,hogy majd lesz jobb..stb.De..én most nagyon nem érzem ezt. Lehet neki van jobb,lehet neki van aki boldogabbá teszi. Lehet :( Csak fáj,hogy nem én vagyok az.
Dehát hogy is várhatnám ezt el 21 évesen valakitől, aki fiatalabb,mint én. Bár úgy alakult volna,hogy vele maradok örökre....már úgy elképzeltük hogy mi lesz..már úgy megterveztük..de ez nem így műkdöik. Sajnos nem. Ő éli a saját életét és nekem is muszáj az enyémet. Az előbb küldtem smst :D De minek és miért? max felébresztettem..semmi értelme...semmi.Nah mindegy. Olyan jól esik most hallgatni,ami lentebb linkeltem a Braidből. Keserédes.Pont ez van bennem.
Eléggé berúgtunk a barátaimmal. Tegnap is meg ma is,de nem bánom. Ez így helyén való.Holnap meg forma1. Hajrá Webber! Eddig még nem is írtam a blogomba f1ről,valszeg azért mert azt után lett szünet,hogy megnyílt ez a blog. Szóval hajrá Web! Valószínűleg hétfőn megyek vissza. Nincs kedvem vasárnap este. Mert minek? Kit érdekel? Senkit. Akkor megyek,amikor érzem. Viszont hétfőn mostmár tényleg megyek fightra,mert..szükséges.
Egyedül sétáltam haza a városból. Rossz volt. Néhány helyen futottam. Na nem azért mert féltem vagy mert kergettek,hanem csak...nem akartam,hogy kint legyek. Talán reméltem,hogy hozzájuk mehetek haza? Nem. Nem tudom miért.
Miért változnak a dolgok? Miért merülnek le az érzések? Miért maradok így itt? Miért nem tudom 100%ban élvezni ezt? Talán mert tényleg Ő volt nekem az,ami nem vagyok. A pörgés,a hang..az élet. De ez már elmúlt hiába minden. Nem kényszeríthejük az embereket,hogy érezzenek. Nem kényszeríthetjük,hogy azt érezzék,amit eddig. Nem is várom el Tőle.
(most olvastam vissza másnaposan miket írtam. 1. menő vagyok hogy elég menőn tudok azért fogalmazni részegen:D 2. azon tűnődtem,hogy kitörltöm mert ne lássa senki,ne lásson senki. De ez a blogom..a naplóm. Leírom amit a pillanatban érzek,mégha meggondolatlanság is..lehet hibázok,hogy nem törlöm ki..dehát senki sem tökéletes.)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése