csütörtök

out of order.

Mostanában baromira nincs kedvem ide írni. Nem is merek visszaolvasni,hogy az elején milyen lelkesedéssel írtam,akár napi 4-5 bejegyzést. Dehát változnak az idők. Nem azt mondom,hogy nem történik velem semmi,mert történik és inkább rossz,mint jó :D Dehát ez van. Who cares?
Mostanság általában lerendezem magamban a dolgokat,sokat gondolkozok és belegondolok dolgokba. Múltkor is a vonaton(egy könyv hatására) baromia magambanéztem..Amúgy sem voltam túl jó állapotban,de az meg rátett egy lapáttal. Utólag nem tudom leírni azt az utat,amit megtettem fejben,de lehet nem is lenne fontos.Nem lenne jelentőssége. Csak számomra érdekes. Egy időben leírtam ide,ha nyomasztott valami,de most valamiért nem választom ezt az utat. Nem tudom meddig marad még aktív a blog.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése