kedd

fucked up

Befejeztem a Californication 3.évadát. Teljesen padlóra nyomott. Ha teljes mértékben nem is,de valamennyire mégis egyesülni tudok a főszereplővel,ami nem valami jó(bizonyos szemszögből). Rohadtul elcseszettnek érzem magam. Nem érzem,hogy lenne valami értelme/célja az életemnek. Rengetegszer szét vagyok csúszva..régen nem voltam ilyen. Olyan mélypontomat élem mostanába,amihez még nem volt "szerencsém". Egyedül érzem magam. Hiába mondom el bárkinek is és azt mondják,h megértik..vagy,hogy ők is szoktak így érezni..nem hiszem el nekik. Nem hiszem,hogy ugyanazt érezzük. Nem is lehetséges szerintem. Mindenki máshogy él meg mindent. Nem azt mondom,h nekem rosszabb..de nem szeretem,amikor valaki azt mondja,hogy "ismerős érzés". Nem hiszem el és emiatt még jobban egyedül érzem magam. Senki nem tud senkin segíteni..nem is várom el. Csak jó lenne,ha látnék valamit,amibe vagy akibe bele tudok kapaszkodni. Mindegy.Ettől se lett jobb.
freezy..out.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése